Quantcast
Browsing all 19 articles
Browse latest View live

Clik here to view.

O psie na szczycie góry Zwölferhorn

Drugiego dnia urlopu, przed wyruszeniem na odkrywanie kolejnych niesamowitych miejsc, pan sobie zepsuł nogę, więc chodzenie po alpejskich szlakach mieliśmy z głowy, co trochę pokrzyżowało nam plany...

Najpiękniejsze miejsca na ziemi: Hallstatt i Gosausee

Zanim pokażę Wam najpiękniejsze miejsca w jakich byłem z moimi człowiekami, to chcę polecić gospodarstwo agroturystyczne Russbachbauer. Piękny dom w spokojnym miejscu stojący na uboczu – obrzeża St....

Weekend w Brankowie

Jakiś czas temu poznałem fajnego kumpla Elvisa, który został blogerem KLIK.  Jego człowieki zaprosiły mnie i moich człowieków do siebie na działkę. Korzystając z okazji wyrwaliśmy się na dwa dni z...

Clik here to view.

Wrocławskie podboje, gonitwy za kotami i zdobycie szczytu!

Weekend człowieki zapewniły mi z ogromną ilością atrakcji. W sobotę wstaliśmy przed słonkiem i zapakowaliśmy się skoro świt do samochodu. Nie miałem pojęcia gdzie jedziemy, ale jak została spakowana...

Clik here to view.

Park zabaw dla psów – Wilanów

W końcu udało nam się dotrzeć :) jakby nie było, z Bródna to drugi koniec Warszawy, ale z racji tego, że piątki w biurze stoją pod znakiem psa to udało się nam zerwać chwilę wcześniej specjalnie po to...

Dogtrekking w Wiśle

Dogtekking w takich okolicznościach przyrody to dla mojej pani najfantastyczniejsze połączenie pasji: psów i gór :) 4.10 odbył się finał dogtrekkingu w Wiśle! Ja tam byłem pierwszy raz, ale pani moja...

15km dla fundacji Amstaff Azyl – Przystanek w drodze do domu

Z dwutygodniowym opóźnieniem, ale się w końcu udało. Zdjęcia i kilka słów o 15km spacerze dla fundacji Amstaff Azyl. Spacer – bo taka była formuła spotkania, a nie dogtrekking, który jednak mocno...

A może morze?

Sylwester w tym roku był dla mnie niesamowity! W ogóle cały okres świąteczno-sylwestrowy był super. Najpierw odwiedziliśmy rodziców pani w Zabrzu i tam trochę pogalopowałem po lesie, a potem...

Clik here to view.

Najpiękniejsza zima jest w górach

Piękna niedziela spędzona w wybornym towarzystwie – z Lunką i jej człowiekami :) Taka ilość śniegu i tak piękna zima tylko w górach! Będąc na Śląsku u rodziców pani, nie sposób było nie pojechać...

Na tropie historii – Pomnik Kościuszkowców i kino Praha

Pod koniec lutego spędziłem aktywne dwa dni z Pockerem – pluszowy kolega był ze mną i człowiekami na szkoleniu z pokonywania lęków a także spacerował po warszawskiej Pradze. Pokazaliśmy Pockerowi Kino...

Pocysterski zespół klasztorno-pałacowy w Rudach

Tydzień w drodze – ja, moja pani i Amelka! Ponad 1000 km pokonane, wszystko po to, żeby pokazać Wam jak piękne miejsca są na Śląsku! Na instagramie możecie nas śledzić po tagu #zlamatkatrip :) Pani...

UFO w Katowicach

Takie dziwy! Spodek w Katowicach :) To nie UFO wylądowało. Spodek to popularna nazwa hali widowiskowo sportowej w Katowicach, symbolu Katowic i regionu Górnego Śląska. Budynek został zaprojektowany...

Pies kulturalny w Katowicach

Podczas trasy #zlamatkatrip pokazałem Wam m.in. gliwicką radiostację, katowicki spodek, czy piękny park w Rudach. Tym razem wracamy do Katowic, pokażę Wam dwa miejsca, które koniecznie należy odwiedzić...

Śląsk jest piękny! Nikiszowiec

Kolejny punkt na trasie #zlamatkatrip to katowicki Nikiszowiec – bez wątpienia najpiękniejsza dzielnica tego miasta. Spacerując wśród zadbanych kamienic nikogo nie dziwi widok młodych par, które...

Clik here to view.

#stadowpodrozy – co dobrego na Podlasiu?

Zacznę od tego, że mam najbardziej nieogarniającą rzeczywistość panią :) urlopowo mieliśmy dojechać na Litwę, a dokładniej w rejon Druskienicki. Pani zatem zarezerwowała nocleg … jak następnego dnia...

Clik here to view.

#stadowpodrozy – zobacz jak piękna jest Polska!

Nasze wakacje zaczęliśmy od Podlasia – pełną relację znajdziecie TUTAJ. Wykręciliśmy ponad 2700 km! Nasza Mała Psia Wędrówka doskonale sobie radziła zarówno w trasie jak i w nowych miejscach :)...

Pocztówki z wakacji

Relacje z miejsc odwiedzonych podczas tegorocznych wakacji możecie przeczytać TUTAJ, dziś natomiast chcę Wam pokazać kilka kadrów z analoga – pani wzięła ze sobą na urlop aparat, a jakże, ale miał...

Clik here to view.

Gdzie z psem spędzić weekend na Śląsku

Śląsk nie tylko węglem stoi. Jak się okazuje, Górny Śląsk to ogrom zieleni i pięknych lokacji. Kilka z nich odwiedziłam razem z Chomiczkiem i Fadziochem podczas urlopu macierzyńskiego w ramach...

Psiarsko opanowaliśmy Kazimierz!

Doskonałe miejsce na całodniowy wypad z rodziną oraz przyjaciółmi. Przepiękne niewielkie miasteczko, które pokochało wielu. Miasteczko to było doskonałym planem zdjęciowym dla polskich reżyserów:...